Thursday, February 10, 2011

setelah melapor diri ke PPD gua musang..

fuh...
sekian lama
xder line tenet, n line tepon jarang2 ada... (agak tersumbat aku di sini)
syukur sgt sbb aku dapat sekolah dekat Kuala Krai.
S.K Chenulang ku tercinta!
aku dilantik sbgai seorang
warden asrama..so skrg aku byk anak..hampir 100+ anak2 ku...laki n pompuan....minggu ni aku xleh balik sbb aku kne jaga diorg2...so aku lepak sebentar di bandar kuala krai...sambil jalan2 kenal bandar dan nk update blog...aku xsempat nk kongsi gambar2 lagi sbb terlupa bawak...

ku tiada teman kkaccip lagi sbb aku agak baru , so skrg aku kuar sore2...sob2.. sekolah aku ngan bandar just 20km, so xder masalah sgt jika dibandingkan dgn kawan2ku yg berada di sabah dan sarawak... kesimpulannya, aku sudah tersangat
bersyukur!!

1 comment: