Friday, January 28, 2011

Telah dipostingkan!



ALHAMDULILLAH...........
syukur sgt sbb last2 dpt jugok posting..paling seronok dapat klantan..walaupun hulu tapi tetap negeri aku... ramai kawan aku dapat perak, selangor, melaka, sabah n serawak...kechek member mural aku dapatmelaka, shafik dapat melaka jugak, best sgt sek dio dapat dekat2, t boleh lepaking sokmo, aku? aku dgr2 kata hanya 3 org dapat kelantan dari 2000 lebih batch ak, 3 org??? sorang dah jumper fb dia, perempuan, sorg lagi aku dop hau lagi..hope laki, leh wat geng lepak..tu pun kalau leh lepok, kot2 dale hute jah, lepok nga rima la aku..haha...lepah2 ni aku x tahu dapat on9 or x.. mintak2 dapat la, leh post somthing, leh kongsi pengalaman dan lain2..aper pon, alhamdulillah dapat juga menabur bakti menjadi seorang guru, semoga aku dapat memberi khidmat sebaik mungkin dan disenangi semua pihak...semoga tempat baru memberi pengalaman yang baru dan indah buatku sebagai seorang pendidik!!







ATAU







No comments:

Post a Comment