Wednesday, January 12, 2011

S.K Tanjung Gelam "aku dan mural"

salam...
Balik2 cite lama lagi, xpe,kurang2 aku menghabiskan masa aku dgn aktiviti yg berpaedah.. ngeee~
ok..skrg tibala masa aku di S.K Tanjung Gelam. Sekolah paling lama ak berpraktikum,3 bulan woo, plus dgn internship 1 bulan.. jadik 4 bulan, memandangkan ini sekolah paling lama aku "berkhidmat", maka muralnyer juga plg banyak aku penah buat. 3 mural sume saiz 1ox24 kaki..... walaupun aku susah nk mendalami budaya skol ini, aku tabah (sebenarnye,buat dek jah)...hehe..cikgu2 di sini agak kurang mesra alam pada mulanyer, agak tertekan, n lepas lama2 tuh ok la..sama je mcm skol lain..alhamdlh.

Bercerita balik tentang mural. satu2nya mural paling mengecewakan aku ialah mural di dinding bangunan pra. Tema yg diberikan oleh GB pada awalnye agak samar2, so aku ngan malasnyer buat draf n hantar, nasib GB stuju je. Modal? ok, not bad..dapat cat yang diinginkan. chup2, mural ini juga menjadi satu program dgn dak kustem yang dibantu oleh 10 org penuntutnya dalam program cintai alam, gitula lebeh kurang.program tu x lama sgt, baper jam je, so yg byk xsiap tu paham2 la saper kne buat...Sbb x brapa nk buat sgt no la hasilnyer..sori untuk warga sktg, awal2 pegi skol tuh mood x stabil (bukan dtg bulan no) hehe...hasilnyer:

amik gambar pon xde yg full siap.sbb kecewa..huhu..ni hasil last penah aku simpan..haha

Actualy, ni juga termasuk dalam pertandingan kecerian pra sekolah..(rupa2nya) so, xtahu keputusan sbb xpenah ty..tapi pra s.k.t.g ni ok..lawa gak.

No comments:

Post a Comment